MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Koruliike Pearly Parrot, y-tunnus 1572279-4, myy verkkokaupassaan PEARLYPARROTJEWELRY.FI korutuotteita yksityishenkilöille ja yritysasiakkaille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät 24 %:n arvonlisäveron, 1.9.2024 alkaen 25.5 prosenttia.  Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja valitsemalla sopiva maksu- ja toimitustapavaihtoehto. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat sekä toimitustavat ja -kulut

Tilaukset maksetaan verkkopankissa Paytrail-verkkomaksupalvelun kautta joko verkkopankkimaksuna tai Visa/Mastercard -korttimaksuna sekä MobilePaylla. Kuluttaja-asiakkaat eivät voi enää maksaa joustoraha- tai muilla laskutus/luottopalveluilla, alkaen 16.10.2023.

Yritysasiakkaat voivat maksaa samoilla maksutavoilla kuin kuluttaja-asiakkaat. Laskulla maksaminen onnistuu yrityksille etukäteen sovittuna, ei suoraan verkkokaupan kautta.

Verkkokaupassa tilauksia ei voi tehdä ennakkolaskulla eikä postiennakolla.

MUISTA PALATA MAKSUTAPAHTUMAN JÄLKEEN TAKAISIN VERKKOKAUPPAAN, jotta tilaus voidaan käsitellä ja viimeistellä mahdollisimman sujuvasti ja nopeasti.

TUTUSTU HUOLELLISESTI ALLA OLEVIIN MAKSUEHTOIHIN.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 


Alisa Yrityslasku

Alisa Yrityslasku poistuu käytöstä 19.8.2024, koska maksutavan tarjoaja lakkauttaa maksutavan.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Olemme aina erikseen yhteydessä asiakkaaseen sähköpostilla, mikäli tilauksessa on jokin epäselvyys.

Toimitusaika ja toimitustavat

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 2-5 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla sekä tilauskohtaisesti asiakkaalle sähköpostilla.

Tilauksiin lisätään kulloinkin voimassa olevat toimituskulut asiakkaan valitseman lähetysmuodon mukaisesti. Lähetysmaksuja tarkistetaan säännöllisesti ja pidätämme oikeuden muuttaa niitä sen mukaan, mitä lähetyskumppanimme Posti tai Matkahuolto veloittavat.

Tuotteet lähetetään aina paketteina, joko Matkahuollon tai Postin kautta. Postin pikkupaketti tai lähettäminen kirjeenä ei ole mahdollista, lähetysten perille saapumisen varmistamiseksi.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen  tulee merkitä nimi, osoite, tilauspäivä sekä tuote, ja ilmoitus tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@pearlyparrot.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen.

Tilattu ja vastaanotettu tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa, hyvin kolhuilta suojattuna. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Poikkeukset peruutusoikeuteen

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.

Palautusosoite:

Koruliike Pearly Parrot

Kutojantie 6-8

02630 Espoo

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 15 euron maksun meille koituvien turhien kulujen kattamiseksi.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Nämä ehdot on tarkistettu ja päivitetty  16.10.2023 ja ne ovat voimassa toistaiseksi.